БРЕНДБУК
Логотип
Логотип «Мінфіну» — найбільш упізнаваний елемент бренду. Він являє собою напис у класичному варіанті: червоного кольору на білому фоні.
Є 2 варіанти використання логотипу:
Повна форма
Використовуємо:
- Рекламні банери
- Друкована продукція
- Пости у соцмережах
- Сайти партнерів та інформаційні кампанії
- Партнерські спецпроєкти
Скорочена форма
Використовуємо:
- Коли простір для логотипу обмежений, наприклад, для заставок у соцмережах
- У якості фавікону
В інших випадках використовуємо повну форму
Логотип: інверсія
Ми рекомендуємо використовувати наш логотип у класичному вигляді: червоним кольором на білому тлі.
Якщо такої можливості нема (фоном є ілюстрація або фотографія) або фон контрасним, кольоровий, то обов’язковим є використання логотипу з інверсією.
При можливості, використовуйте фон однорідного кольору або фірмові кольорові пари.
Охоронна зона
Це мінімальна відстань від логотипу до інших графічних або текстових елементів макету. Таким чином, охоронна зона забезпечує краще візуальне сприйняття логотипу.
При використанні логотипу необхідно розташовувати його таким чином, щоб охоронна зона навколо було не менше висоти та ширини літери «М».
Для скороченої форми ми не використовуємо охоронні поля.
Мінімальний розмір
Щоб визуалізація логотипу була більш якісна та чітка, не масштабуйте його до розмірів, які є меншими від зазначених.


Варіанти розміщення логотипа
Верхній кут ліворуч
Застосовується в рекламно-інформаційній продукції: банери, креативи тощо
Верхній кут праворуч
Застосовується в рекламно-інформаційній продукції: банери, креативи тощо
Посередині
Застосовується в рекламно-інформаційній продукції: банери, креативи тощо
Нижня частина
Не використовується



Заборонені варіанти використання
Не розміщувати логотип на малоконтрасному тлі
Не надавати забарвлення логотипу, крім затверджених кольорів
Не розміщувати на нерівномірному кольоровому фоні з низькою контрасністю
(Тех. показники на наступній сторінці)


Не перекручувати логотип по вертикалі, горизонталі або під кутом
Розміщення на нерівномірному фоні
Якщо фоном під логотип слугує нерівномірний кольоровий фон (фотографія, ілюстрація тощо) рекомендуємо використосувати затемнення або висвітлювання фону.
Затемнення:
На існуюче кольорове тло додати затемлення (чорний колір) прозорістю не менше 25%.
При необхідності, затемлення можна збільшити до 40% або 60%.

Без затемнення
.png)
Затемнення 40%
.png)
Затемнення 25%
.png)
Затемнення 60%
Висвітлення:
На існуюче кольорове тло додати вісвітлення (білий колір) прозорістю не менше 50%.
При необхідності, висвітлити можна до 70% або 90%.
Зверніть увагу, логотип у брендових кольорах ми використовуємо тільки на висвітлених варіантах.
.png)
Без висвітлювання
.png)
Висвітлювання 70%
.png)
Висвітлювання 50%
.png)
Висвітлювання 90%
Спільний брендинг
Спільний брендинг застосовується для заходів та проєктів, в яких бере участь Мінфін як організатор або партнер.
У разі спільного розміщення логотипів переконайтесь, що всі логотипи прапорційно рівні та збалансовані по розміру, та вирівняні один до одного горизонтально/вертикально.
Вертикальний варіант:
Оптимальна відстань між логотипами дорівнює 1,5х висоти логотипа Мінфін.
(прик. фото 1)
Горизонтальний варіант:
Оптимальна відстань між логотипами дорівнює 1/2 довжини логотипа Мінфін.
(прик. фото 2)
.png)
Фото 1

Фото 2
Розміщення логотипа на плашці
Логотип допускається розміщувати на плашці білого кольору або чорного.
Технічні показники плашки:
Розмір плашки має бути на 30% більший за розмір логотипа.
Заокруглення — 20% від висоти логотипа.
Приклад:
Розмір логотипа: 700х200 px
Розмір плашки: 910х260 px
Заокруглення: 40 px